naujojo cirko stotelės 2 0 2 2
r u g s ė j o 1 5 - 2 0 d.
RUGSĖJO 15 D., KETVIRTADIENIS
19:00 val.
Post uit Hessdalen (Belgija)
"Žmogus smogia atgal" (45’, 6+)
<< Bilietai į spektaklį >>
RUGSĖJO 16 D., PENKTADIENIS
19:00 val.
Viggo Venn (Norvegija / JK)
"Klubo komikas" (55‘, 12+, anglų k.)
Julia Masli (Estija / JK)
"Choosh!" (60’, 12+, anglų k.)
<< Bilietai į spektaklius >>
RUGSĖJO 18 D., SEKMADIENIS
18:00 val.
BŪDA (Lietuva)
"7 minutės" (50‘, 8+)
<< Įėjimas laisvas >>
„Naujojo cirko stotelės“ – tai šiuolaikinio cirko renginių ciklas, rugsėjo 15-20 dienomis vyksiantis trijuose Vilniaus miesto rajonuose: Naujojoje Vilnioje, Baltupiuose ir Trakų Vokėje. Atrasti jaunuosius lietuvių cirko talentus bei mėgautis tarptautinio pripažinimo sulaukusiais komikais ir cirko atlikėjais kviečia Dūmų fabrikas, Artūro Areimos teatras ir Trakų Vokės dvaro sodyba. Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba, partneriai – Prancūzų institutas Lietuvoje, „JcDecaux“
Renginių ciklas „Naujojo cirko stotelės“ gimė po to, kai scenos menų profesionalai pradėjo tyrinėti profesionaliosios kultūros pasiekiamumą įvairiose Lietuvos vietovėse. Paaiškėjo, kad Vilniaus pakraščiuose esančiuose rajonuose, kaip ir kitose nuo didmiesčių nutolusiose šalies vietose, kultūros pasiekiamumas labai komplikuotas. „Netgi didmiesčio gyventojas, gyvenantis ne miesto centre, kur sukoncentruotos beveik visos kultūros įstaigos - labai retai nuvažiuoja iki spektaklio ar koncerto. Mano akimis tai - neatleistina, ypač jaunosios kartos atžvilgiu“, - teigia projekto sumanytojas Audronis Imbrasas. Jo žodžiais, sektinos Europos šalys seniai užtikrino lygiavertį profesionaliosios kultūros renginių pasiekiamumą visoje savo šalies teritorijoje. „Pavyzdžiui, šios srities pionierė Prancūzija, kokybiškos kultūros patekimo į tolimesnius regionus problemas sprendžia būtent per šiuolaikinio cirko veiklas“, - vadovaudamasis užsienio pavyzdžiu, žanro pasirinkimą aiškina profesionalas. „Naujojo cirko stotelės“ renginiuose parinkti pasirodymai - kokybiški ir pripažinti tarptautiniu mastu, tačiau tuo pačiu ir sąlyginai nesudėtingi: „keliaujame į erdves, kurios nėra, arba yra menkai pritaikytos scenos menams, o pasirodymas turėtų būti gana nesunkiai suprantamas žiūrovams, kurie iki tol nelabai susidūrė su profesionaliaisiais menais“, - pasakoja A. Imbrasas.